Brendovi
24.12.2023.

Priča o Dr Schaer, deo 2

Inovacija i edukacija, to je pravac

Prva veleprodajna isporuka proizvoda napravljenih u kompaniji bila je u 50 apoteka u Italiji, gde su keksi Savoiardi bili izuzetno dobro prihvaćeni. Ovaj početni uspeh je potvrdio da kompanija ide u pravom smeru. Od samog početka, njegova filozofija je bila da odluke o izboru proizvoda uvek budu u skladu sa potrebama i željama kupaca – onih sa celijakijom. Ovaj recept za uspeh važi i danas. Značaj razvoja Savoiardi keksa bez glutena za italijansko tržište je danas predstavljen u Scharovom razvoju drugih proizvoda, poput keksa sa puterom u Nemačkoj ili Magdalenas u Španiji.

Čak i danas, ključni deo Scharovog imidža o sebi je njegov metod da identifikuje potrebe tržišta pojedinih zemalja i uvek održava dijalog sa svojim kupcima. Sprovodi testove proizvoda, pri čemu kupci kompanije Schar čine deo profesionalnog panela za degustaciju u kojem se novorazvijeni proizvodi testiraju pre nego što se smatraju „spremnim za tržište“, i postavila je forume na veb lokaciji www.schaer.com, gde zajednica od skoro 70.000 ljudi iz 148 zemalja aktivno raspravlja o postojećim ili željenim proizvodima i iskustvima putovanja iz celog sveta. I naravno, razmenjujte recepte pod budnim okom Šarovog virtuelnog kuvara Oskara, koji vodi ono što je svakako jedna od najvećih baza podataka recepata za hranu bez glutena.

Kako bi mogla da izađe u susret zahtevima kupaca, mlada kompanija je vrlo rano osnovala sopstveno odeljenje za razvoj proizvoda. Prvo ambiciozni pekar, a potom i prehrambeni tehnolozi, posvetili su svoje vreme širenju i usavršavanju Scharovog asortimana. Bliska saradnja sa stručnjacima za ishranu obezbedila je da neophodna stručnost bude dostupna od samog početka. Kao odgovor na rastuću potražnju (Schar proizvodi su osvojili evropsko tržište) i sve veći nivo stručnosti, kompanija je donela važnu odluku da osnuje internu istraživačku laboratoriju u Trstu 2003. godine.

U cilju bolje koordinacije razmene iskustava i zahteva u vezi sa celijakijom i dalje nadogradnje svoje stručnosti, Schar je nedavno osnovao međunarodni naučni komitet. Lekari, gastroenterolozi i nutricionisti proučavaju celijakiju holističkim pristupom i razmenjuju savete i informacije o promenljivim simptomima intolerancije na gluten i o podizanju svesti o stanju za dijagnostiku kako bi se smanjio broj nedijagnostikovanih slučajeva.
Stručnjaci raspravljaju o svojim nalazima na predavanjima i naučnim časopisima i pomažu u širenju horizonta bez glutena kako bi se podigla svest o celijakiji među lekarima opšte prakse, nutricionistima itd.
Globalna mreža
Zbog sve većeg interesovanja za proizvode iz inostranstva, Schar je počeo da snabdeva Sjedinjene Američke Države 2007. godine i preuzeo brendove Glutafin i Trufree – rođena je podružnica Schar USA Inc. Godine 2012. Schar je zvanično pustio koren u Sjedinjenim Državama kada je uložio preko 12 miliona dolara u izgradnju pekare u Svedesborou, NJ, posvećenu servisiranju rastućeg tržišta Severne Amerike. Kompanija, koja je sada spremna za kontinuirani rast, nastavlja svoj uspeh u preko 80 zemalja, sa više od 1000 zaposlenih širom sveta.
Schar je jedan od najbrže rastućih brendova bez glutena u SAD i brzo se širi u nove kanale. Uvoznik za Srbiju je kompanija Santamed.

 

Sačuvano u omiljne
Brašno, mekinje i griz 1111111111864
Bezgltenska smeša za torte i kolače.
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
720,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Zdravije poslastice 1111111111863
Bezglutenski keks preliven čokoladom. Savršena poslastica. Bez jaja.
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
410,00 RSD
Sačuvano u omiljne
Zdravije poslastice 1111111111862
Bezglutenski keks za svaku priliku. Odlično ide uz čaj, kafu, ili mleko, kao obrok za s...
Motivišuće
Kreativno
Prilagođeno uzrastu
435,00 RSD

Slični članci

19.
Nov.
2023.
Brendovi
Procenjuje se da jedna od 100 osoba boluje od celijakije. U Srbiji i više. Zvanično registrovanih je preko 100 000, a nezvanično oko pola miliona ima ...
20.
Apr.
2023.
Intervju
Najnovija istraživanja pokazuju da nije problem u glutenu koji se izvitoperio, već u modifikaciji pšenice i u svemu što je industrijalizacija, ...