Prva veleprodajna isporuka proizvoda napravljenih u kompaniji bila je u 50 apoteka u Italiji, gde su keksi Savoiardi bili izuzetno dobro prihvaćeni. Ovaj početni uspeh je potvrdio da kompanija ide u pravom smeru. Od samog početka, njegova filozofija je bila da odluke o izboru proizvoda uvek budu u skladu sa potrebama i željama kupaca – onih sa celijakijom. Ovaj recept za uspeh važi i danas. Značaj razvoja Savoiardi keksa bez glutena za italijansko tržište je danas predstavljen u Scharovom razvoju drugih proizvoda, poput keksa sa puterom u Nemačkoj ili Magdalenas u Španiji.
Čak i danas, ključni deo Scharovog imidža o sebi je njegov metod da identifikuje potrebe tržišta pojedinih zemalja i uvek održava dijalog sa svojim kupcima. Sprovodi testove proizvoda, pri čemu kupci kompanije Schar čine deo profesionalnog panela za degustaciju u kojem se novorazvijeni proizvodi testiraju pre nego što se smatraju „spremnim za tržište“, i postavila je forume na veb lokaciji www.schaer.com, gde zajednica od skoro 70.000 ljudi iz 148 zemalja aktivno raspravlja o postojećim ili željenim proizvodima i iskustvima putovanja iz celog sveta. I naravno, razmenjujte recepte pod budnim okom Šarovog virtuelnog kuvara Oskara, koji vodi ono što je svakako jedna od najvećih baza podataka recepata za hranu bez glutena.
Kako bi mogla da izađe u susret zahtevima kupaca, mlada kompanija je vrlo rano osnovala sopstveno odeljenje za razvoj proizvoda. Prvo ambiciozni pekar, a potom i prehrambeni tehnolozi, posvetili su svoje vreme širenju i usavršavanju Scharovog asortimana. Bliska saradnja sa stručnjacima za ishranu obezbedila je da neophodna stručnost bude dostupna od samog početka. Kao odgovor na rastuću potražnju (Schar proizvodi su osvojili evropsko tržište) i sve veći nivo stručnosti, kompanija je donela važnu odluku da osnuje internu istraživačku laboratoriju u Trstu 2003. godine.
U cilju bolje koordinacije razmene iskustava i zahteva u vezi sa celijakijom i dalje nadogradnje svoje stručnosti, Schar je nedavno osnovao međunarodni naučni komitet. Lekari, gastroenterolozi i nutricionisti proučavaju celijakiju holističkim pristupom i razmenjuju savete i informacije o promenljivim simptomima intolerancije na gluten i o podizanju svesti o stanju za dijagnostiku kako bi se smanjio broj nedijagnostikovanih slučajeva.
Stručnjaci raspravljaju o svojim nalazima na predavanjima i naučnim časopisima i pomažu u širenju horizonta bez glutena kako bi se podigla svest o celijakiji među lekarima opšte prakse, nutricionistima itd.
Globalna mreža
Zbog sve većeg interesovanja za proizvode iz inostranstva, Schar je počeo da snabdeva Sjedinjene Američke Države 2007. godine i preuzeo brendove Glutafin i Trufree – rođena je podružnica Schar USA Inc. Godine 2012. Schar je zvanično pustio koren u Sjedinjenim Državama kada je uložio preko 12 miliona dolara u izgradnju pekare u Svedesborou, NJ, posvećenu servisiranju rastućeg tržišta Severne Amerike. Kompanija, koja je sada spremna za kontinuirani rast, nastavlja svoj uspeh u preko 80 zemalja, sa više od 1000 zaposlenih širom sveta.
Schar je jedan od najbrže rastućih brendova bez glutena u SAD i brzo se širi u nove kanale. Uvoznik za Srbiju je kompanija Santamed.